urmoderns

en blogg med lite av varje

Dockmamman,jag har lånat......

Publicerad 2008-04-07 11:45:53 i Allmänt,

den här bilden av dej.Vi har så tråkigt väder att jag tyckte att den här bilden påmminde oss om att
våren är på väg och att vi har bättre väder att vänta.

Fasst då blir väl sommare så het att man klagar då oxå *skratt*
è man aldrig nöjd eller..........

Kan säga att jag bestämde garn t Pulsisarna och stickade en i går...velig ? Jag? ja det blev så den här gången.
Katarina som har handarbets sidan på HemmetsJournal har "skit"-snygga Handledsvärmare,hittade nåt liknande på ICA-kurirens sida men har lagt ut en efterlysning på sticklistan..snacka om nörd! men jag gillar att sticka det
som går snabbt att få klart,som Handledsvärmare,sockar,vantar,och kläder t barn.
men just nu är det sockar o Pulsisar....måste planera nått att ta med när jag ska in för operation,så jag
har nått att göra....för det är TRÅKIGT att ligga på sjukhus.

Ha det gott ock ta han om er!

342832-46

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-04-07 21:25:43

*Det finns inte mycket i livet som är lika vackert som vänskapen och inte heller mycket som är mer ovanligt.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-04-08 09:55:57

så sant sagt.

Postat av: Marie

Publicerad 2008-04-09 06:50:19

Godmorgon!
Tack för din snälla kommentar på min sida.
Hör av dig till mig på mail så ska jag försöka hjälpa dig med översättning på aprilsockorna.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-09 08:14:15

Hej! ja det var länge sedan sist. fastern heter Bad i efternamn, brukar ju räcka...så slipper jag samtidigt röja hela namnet! Vet du, jag stickade en ännu snyggare mössa sedan! mosstickning med resår längst ner! ska läga upp bilden på hemsidan någon dag så du får se! Lycka till på sjukhuset! Det brukar ju iallafall bli bättre sedan man har varit där! Tänker på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela