urmoderns

en blogg med lite av varje

Första tävlingen...

Publicerad 2008-04-15 10:26:42 i Allmänt,

för deltagarna i Pulsklubben är nu igång. Och jag har tävlat.vinnsten var jättefin.brunt garn o pärlor........det är bara att hålla tummarna att man har turen på sin sida *skratt*

I dag har vi jättefint väder,skjutsade en av mina pojkar t skolan i dag , för han skulle ha med sparken............................ ja du läste rätt *ler*
Klassen ska ut  på isen o pimpla i dag på fm, skönt att dom får vara ute i solen o friska luften.

själv håller jag på med sockarna som ska bli lotterivinst,jag får väl ta med mej kaffekoppen o stickningen ut
för det är synd att sitta innne en sån här fin dag,dessutom slipper man se hur skitiga fönster man har om man går ut. *ler*
jag tängte införskaffa nya köksgardiner ,jag har snöat in på rutiga,men tängte se om jag hittade nått annat
svårt är det,kanske det blir nått i stil med mormorsgardiner (spets) till sommaren,ja jag vet inte är en riktig velmaja
ibland. Jag får väl åka in till "stora"-staden Östersund och se vad som finns.

Ha det så gott alla blogg vänner !!!!

image20

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-04-15 11:13:21

Ska hålla tummarna för dig, lite kluvet för jag håller tummarna för fler men det gör väl inget *ler*

Tävlar nget själv för jag har inte ens börjat med värmarna, det blir nog ingen resa i morgon eller i förrän på torsdag.

Jag drar på det, har sovit några timmar inatt och det är bra för kroppen, solen skiner här med men orkar inte gå ut nu har vilat en stund/Kram

Postat av: tvanystan

Publicerad 2008-04-15 18:36:01

Kom ihåg drops affären på frösön då!!! //E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela