urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag har jag...

Publicerad 2008-04-11 13:14:31 i Byten,

blivit tilldelad min spetsbytar vän.Hoppas jag kan förverkliga hennes önskemål *ler.342832-52

Ska faktiskt bli spännande att vänta på paket själv oxå. Jag är ju nybörjare vad gäller spetsstickning,men
jag har alltid gillat att prova nya saket...min pappa kallade mej för sin "på prova"...inte för inte kanske !

har bara några varv kvar på Pulsisarna nu. det värsta kvar , fästa tråda,inte så många dock...phu!!!!

Vädret ,ja vad ska jag säga om det ? plussgrader,tunnt snöfall,takras...you name it...!

Nu ska jag och vovvarna ta en behövlig promenad,så det är till att klä sej  efter väder...ska bli skönt när det blir sommar.
Ma råkes!

Kommentarer

Postat av: tvanystan

Publicerad 2008-04-11 21:46:24

Mötte en fabror som stretade med en rullator idag. Han sa"Det här kunde inte vara nödvändigt" tittade på den halmeterhöga plogkanten mitt på trottoaren och stretade vidare. JAg är böjd att hålla med! //E

Postat av: urmor

Publicerad 2008-04-12 12:20:09

Ja jag håller oxå med.spesiellt tråkigt ar det för handikappade....vet inte om kommunen tänker på
dom alls vid vissa tillfällen...vart ska dom med rullator ta väven om det är snöålog kanter överallt ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela