urmoderns

en blogg med lite av varje

En dag kvar tills allvaret börjar...........

Publicerad 2008-08-23 20:40:43 i Allmänt,

Jah ! så var ledigheten slut för denna gång,inte utan att man blir bekväm med att göra som man vill
och slippa passa en massa tider *ler* fasst samtidigt lite skönt att komma in i normala gängor igen så
det är lite dubbelt.

Fick en utmaning från Eva , som jag antar.

Fem saker som står på att-göra-listan idag :

# Putsa köksfönstren
# Bädda rent
# Träna Esther
# Sticka
# sticka

Vad gjorde du för 10 år sedan ?
Bodde i Häggenås, väntade mitt 2:ra barn,Sydde mycket i Lappteknik och skinn
arbetade på dagis,Körde SAAB, mm. mm

Ställen du bott på:
Uppvuxen i Hallen,bott på Frösön , Uppsala,Tandsbyn,Häggenås och nu i Sikås

5 saker du skulle göra om du var biljonär/miljardär :

1: dela med mej till mina barn
2: Köpa en stor gård,med plats för djur mm
3: Ta med familjen på en jordenrunt resa
4: Donera till forskning innom sjukvården ex: canser,reumatologi , parkissons,mm.mm.
5: anställa en städerska

Det var lite av vad jag skulle och har gjort,men det finns mycke mer att väla på.

Jag  skickar utmaningen vidare till:
Garnmoster
Snigelmamman
Musseblomman

Ha det så gott och ma råkes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela