urmoderns

en blogg med lite av varje

EN VACKER HÖSTBILD

Publicerad 2008-08-30 23:11:58 i Allmänt,

Fick så vackra Höstbilder av Eva En av dom lägger jag ut här på bloggen,Passar bra eftersom jag är en höstmänniska
Den bär med sej så fina färger och luften känns så ren. och klar...förutom nu då ,då det regnat en vecka och det luktar mest
blöt jord och är grått *ler* Just därför tyckte jag det passade med denna bilden.....



Tack Eva för bilderna !

I dag har jag stickat en Pulsvärmare  september-mönstret.
Den har höstfärger kan jag väl avslöja

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-08-31 19:21:40

"Surt sa räven..." JAg blir alldeles lyrisk när jag ser rönnarna. De är såååå vackra!!! Har lagt ut lite mera rödgröna bilder på metrobloggen

Eva

Postat av: urmor

Publicerad 2008-08-31 20:26:21

ja visst är rönnbär fina.

Jag brukar ställa ett orange blockljus på ett keramikfat och lägga dit en rönnbärskvist

fint som snus blir det ler

Postat av: Pia

Publicerad 2008-09-05 18:10:35

Vilka fantastiskt vackra bilder! Ha det så gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela