urmoderns

en blogg med lite av varje

Har hittat ett sjal mönster....

Publicerad 2008-08-31 20:58:09 i Allmänt,

som jag ska lägga till min vill göra lista. Så HÄR  ser den ut.Jag gillar färgen som är på bilden oxå,fasst det vet jag inte om det blir. Sen var det ju det där med att klara av det oxå!
ska införskaffa mej en ny Jacka till vintern,så jag får väl bestämma färgen efter jackköpet *ler*
I dag har jag stickat klart Sept. Pulsisar,Foto kommer nog i morgon,fotografen är lite slö............

I Morgon börjar den omryktade Älg Jakten som gör att Sverige står nästan stilla......men
bättre med Älg i frysen, än hjort i brallan .som min 12-åring sa i dag  *skratt*

Ha dé!

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-08-31 21:14:54

HIHI!!! Den gilla ja!!! Eva

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-08-31 21:57:03

Hihi... Det är snaba i orden barnen/Lycka till på älgjakten/Kramar från mig

Postat av: veronica

Publicerad 2008-08-31 22:49:28

Tack för din kommentar! Va kul att du gillar att läsa den. Blir glad när jag hör sånt!

Du kanske har hittat hit via min mamma (musseblomman.blogg.se)?

Hoppas det inte blir nån hjort i brallan nu då! ;)

Postat av: Pia

Publicerad 2008-09-05 18:11:24

Den sjalen är väldigt snygg, säkert kul att göra också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela