urmoderns

en blogg med lite av varje

Precis vad jag behövde i dag.....

Publicerad 2008-08-26 14:20:06 i HEMLIS 4 ,

när vi har så grått väder.
När jag hämtade posten så låg där ett paket som luktade jätte-gott,gissa vad det var ,Jo från min hemlis
Garnmoster,Paketet innehöll sockgarn tjockare o tunnare,Badbomb,scrubbing för kroppern
en lukta-gott tvål,en Tvättlapp som ligger förpackad som en Glassstrut "kul", Body kräm
och ett jättefint Ljus i rosa o Grönt.




Nallen Är till dej "MOSTER"  för alla fina paket jag fått.
Risken finns att det blir "spaa" i kvällningen,ska bli riktigt sköööööööööönt !

Ha det gott till nästa gång

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-08-27 00:24:04

Uj, va mycke mums du fick.. ;)

Postat av: urmor

Publicerad 2008-08-27 10:31:51

Jag provade en del i gårkväll.LYX LYX 'ler*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela