urmoderns

en blogg med lite av varje

Redan ................

Publicerad 2008-08-01 22:52:18 i Allmänt,



Tänk vad mtiden går fort,tycke det var nyss vi fick sommarlov jag och mina Pojkar...Huvvaligen! snart skola igen *ler*

fasst det brukar kännas ganska bra att det blir rutiner igen. I dag har jag Yrat lite (storsjöyran)
Vi  tog en Öl , kikade på och träffade en massa folk,men efter som vi ska t. Norge i mogon var det lugna puckar.

På söndag ska jag på 2-års kalas,Farmors Gó Knul blir stora karln  minsann *ler*

Om jag bara kommer i håg att ta med kameran i morgon så återkommer jag nog med nån bild.

Trevlig Helg !

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-08-01 23:43:02

Va konstigt att det inte funkade.. prova igen



http://musseblomman.blogg.se



Det ska fungera..

Hoppas det i alla fall :)

Postat av: Pia

Publicerad 2008-08-02 00:07:25

Ha det så trevligt i Norge. Själv åker jag till Sätergläntan och går kurs i tvåändsstickning hela veckan. Underbart!

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-08-02 09:00:08

Hadé hos Naborna... Såg dej ingenstans ;-) //Eva

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-08-02 23:30:54

Tomtarna är lätt som en plätt att göra, tycker jag i alla fall. Jag köpte mitt mönster hos



http://www.tittisbod.se/index.htm



Man kan nog skicka efter därifrån också.. eller gå in på Alan Darts hemsida och beställ ( blir ju på engelska då)..

http://www.alandart.co.uk/products/

om du funderar på att få tag på mönster och sticka vill säja..

Jag kan tro att du hade det härligt på din norgetur..

Nästa vecka får jag nog träffa min tvåårige go'knul.. he he...

Ha de'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela