urmoderns

en blogg med lite av varje

Tradera vinst............

Publicerad 2008-08-09 16:42:08 i Allmänt,



13 nystan Nova 60:- totalt,en blandning av acryl och mohair,ska bli lite barbie kläder  bland annat...........

I dag har vi inget regn men det känns som det hänger oväder i luften.
Just nu har jag sockar till Älgjakten på stickorna,dom ska vara jätte tunna,så jag stickar dom i  Drops ALPACA
som både är tunnt och suuuuuper mjukt.
återkommer kanske med ett foto så småningom.....men jag måste sticka 2 par minst,så jag får väl se
hur flitig jag är o hur snabbt jag får dom klara.

Ha det gott till nästa gång !

Kommentarer

Postat av: Garnängeln

Publicerad 2008-08-10 18:18:24

Vilka härliga färger vad blir det av detta

Kramizar G

Postat av: Garnängeln

Publicerad 2008-08-10 18:19:38

Vilka härliga färger vad blir det av detta

Kramizar G

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-08-11 13:15:38

Mums med nytillskott till garnlagret. Jaa C är så mysig o go, trevligt att få rå om några dar. Ser med spänning fram emot tomtarnas uppdykande.. he he..

Ha de så bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela