urmoderns

en blogg med lite av varje

Fick en utmaning..

Publicerad 2008-12-03 16:19:33 i Allmänt,



Jag fick en utmaning av HELEN(,hennes länk funns till höger)

Enbart har en utmaning till oss bloggare att ge ett bidrag  till barncancer fonden Den Jävla Idioten

Det är snart jul och vi funderar på vad vi ska ge,vad vi ska göra med alla de pengar som
brinner i fickan.

Jag har redan gett bidrag men jag utmanar dom som är inne och läser.iaf gå in på länkarna och läs dom
sidorna.


I dag har jag prismärkt och packat det jag ska ta med till Jamtlis Julmarknad ! huvva vá tråkigt !!!!!
Bägge mina yngsta är hemma från skolan,Högfeber ont i skalle..........Dom som nästan aldrig är sjuka
har inte varit annat denna höst.

i går och i dag har vi fått 40cm Snö ! Yippi !!!!!

Nu ska jag laga middag ,i dag blir det stekt Älgfärs,kantareller och ris som blandas ihop,det gillar mina små
så kanske dom kan äta lite iaf.

Kramar

Kommentarer

Postat av: peter pc carlsson

Publicerad 2008-12-03 17:11:23

Toppen, så bra att det är fler som bidrar till insamlingen.



Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-12-03 18:08:08

Vi kanske ses!!!!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-12-03 22:05:22

Lycka till på julmarknaden! Är den nu till helgen? Har hört talas om Jamtli av fd kollegan som har stuga utanför Östersund. Kan ju tyvärr inte komma hade varit kul, men resan dit,,,,, Kram på dig och krya pojkarna!

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2008-12-04 00:05:16

skriv ned ditt recept. det lät gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela