urmoderns

en blogg med lite av varje

förast dagen

Publicerad 2008-12-05 21:05:32 i Allmänt,




här kommer en bild på Urmor/Eva och Jämtlandshäxan/ Helene
här är det ca, 5 min innan vi får åka hem.
I morgon ska jag ta mej en runda och förhoppningsvis blir det flera foton oxå!

Kallt,ganska mycke folk ,men trögt med handeln.......men det var väl en sk. kikar dag
Men vi fick sälja lite iaf.Helen som är gammal i gemetsäger att man säljer bäst på söndagar

Men som ni ser så har vi inte mössan på,så om jag hänvisar till tidigare inlägg,så åker vi väl in i fängele*ler*

Nu ska jag bänkra mej framför TV.n och bara slappa !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-12-05 21:37:52

Passa dej imåra ;-)

Postat av: Marie

Publicerad 2008-12-05 21:39:40

Åh vad trevligt det ser ut! Fina ni är på bild.

Lycka till med försäljningen!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2008-12-05 21:43:11

Vad fina ni är! Ser ut som om ni trivs.

Är det dina fina tomtar i bakgrunden? Var har du hittat mönstret?

ser ut som om ni hade en himla massa fina saker!

Jag har packat kameran tills imorgon, så inom några dagar dyker det upp marknadsbilder på en blogg nära dig...

Kram

Postat av: Christina

Publicerad 2008-12-06 13:40:24

Oj, så mycket fina saker ni har tillverkat och gjort. Ni är ju riktiga proffs. Jätte jätteduktiga.

Kramisar från Christina

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2008-12-06 23:35:16

Vad fint ni såg ut att ha på Jamtli julmarknad

hoppas ni får sälja mycket av era fina saker.

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-12-07 12:31:51

Va mysigt ni ser ut att ha det.. Och vad mycke och fina grejer ni knåpat ihop.. förstår att du haft tomtar på loftet en tid.. ;)Hoppas det gick bra!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela