urmoderns

en blogg med lite av varje

God fortsättning..

Publicerad 2008-12-25 14:29:18 i Allmänt,

Jah ! då har Tomten gjort sitt !!!

Hoppas ni hadde en trevlig kväll med mycke paket under granen......Det hadde vi !

Vi firade min 13 åring mitt på dan,sen blev det Kalle Anka,Mat mat & Mat *ler* men vad gör man inte för att fylla ut
nån rynka*skratt*.Julklappsutdelning.
Mysa i Tv soffan och bara ta det lungt,Tänk jag stickade inte på heeeeeeeela dan.

Har hittat en sida,som jag vill dela med mej av ifall ni inte redan har den. I raden för mina länkar står det
Mönsterarkivet,klicka på den så får ni se.Kanske finns det fler än jag som inte sett den tidigare*ler*

Kramar till er alla !

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-12-26 19:53:01

God fortsättning!



Kul sida, mönsterarkivet. Har inte sett den förr.

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-27 13:10:53

hejsan

vill tacka för utmärkelsen och jag ska självklart hälsa Monika. ahoppas du haft det gott över jul.

En god fortsättning till dej.

Kramizar Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela