urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag är jag glad !

Publicerad 2008-12-18 19:00:49 i Allmänt,

Min Julklappsbytar vän har äntligen fått paketet från  mej,som jag skickade förra
veckan. Vet inte om posten har använt apostlahästarna...........
eftersom det tog sån tid.
men huvudsaken är, att nu är det framme.

I dag har jag besiktat min bil, det enda dom anmärkte på var att jag måste byta spindel led,int illa tycker jag
på en "gammal" bil AUDI 100 -87:a , en riktig trotjänare !   Gammal men betald! *ler*
ska in till Östersund på Måndag och köpa/beställa  den och få den bytt på en gång,så är det bara att åka och visa upp den igen. Lätt som en plätt ! lika bra att få det gjort på en gång........hatar att vara ute i sista minuten...

Så vist kan jag vara nöjd med dagen ? Paket framme och bilen kan jag köra ett år till......(det finns inte en rostfläck på den)
Nu har jag skrytit nog om "kärran" ska nog sätta mej och sticka lite.

Jag skickar en extra tanke till Pärlmudden som skulle på OP i dag,och hoppas att det gått bra.
Bilden får hon hämta själv när hon ser den.......!

eftersom jag inte bor nära,så får du en blomma så här i stället,Kram !


Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2008-12-18 19:11:34

Tack raring!!

Op har gått bra idag, blev lindrigare än jag trodde.

Är ju bra när det går åt det hållet... ;)

Storkramen!!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-12-18 20:48:45

Då har du haft en riktigt bra dag ;-) Jag är bara på dåligt humör... Snussugen... ska byta jobb... å vill inte... kommunen ringer inte och ger mig ett annat jobb (än de som jag fått) = surpuppa ;-( beror nog mest på snusen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela