urmoderns

en blogg med lite av varje

Nyfiken ? ....Jag !

Publicerad 2008-12-11 13:45:44 i Byten,

I dag fick jag paket från Trucker Elin,allt var inslaget i fina paket,på kortet hade hon skrivit
att julklappar öppnas på julafton ! kunde jag låta bli att öppna? NÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! *ler*
Synd att jag inte fotade innan jag öppnade paketen för dom var så fina,så det ber jag om ursäkt för.



Jag fick ett härligt sockgarn  Bamboo från hjertegarn,snygga färger
ett gammalrosa garn Hyacint,kan bli disktrasa av detta el nått annat..........
Ett  fint bokmärke,passar bra eftersom jag läser mycket
Och en förpackning "mask-stoppare" sådana hade jag tängt köpa,eftersom jag "slarvat "bort mina gamla

Elin och jag önskar dej en riktigt God Jul och Tack !

Kommentarer

Postat av: musseblomman

Publicerad 2008-12-11 19:20:11

uj, vad mycke mums du har fått.. ;)

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-12-11 21:14:30

Fy på dej! ;-)

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-13 18:22:15

GOD LUCIA

KRAMIZAR LINDA

Postat av: Nina

Publicerad 2008-12-13 22:54:24

Var ju bara tvungen att återgälda besöket! Jättebra sätt att få mig att kolla åtminstone någons blogg... =)



Synd att dina bilder inte fungerar riktigt, man trycka sig in på kommentarer för att få se alla. Datorer är märkliga fenomen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela