urmoderns

en blogg med lite av varje

Byten jag....

Publicerad 2008-02-16 20:44:25 i Byten,

är med i....342832-7342832-6

spännande som bara den,tycker en nybörjare som jag.
I dag har jag inte stickat nånting,och det känns som det fattas något *ler*
Ska sätta mej framför TV:n och då kommer nog stickningen fram antar jag.

Har varit o hälsat på "Farmors kärlek ", Kevin,han e för rolig nu o busig 1,5år som är,ska sticka en tröja
till honom men vet inte villket mönster jag ska använda,den ska bli  enfärgad grå,därför tängte jag det
kunde vara kul men nån lätt mönsterstickning,fick ett förslag av Eva på två nystan,flätstickning och det är snyggt
om det är någon som läser detta o har nåt förslag.så skriv gärna det.
det får inte vara allt för avvanserat.

Tack o hej från mej!

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-02-17 17:29:00

Visst är det lite roligt?!?! Är med i så mycket att jag inte hinner med nått annat (nä nu överdrev jag). ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela