urmoderns

en blogg med lite av varje

Färga...

Publicerad 2008-02-10 11:15:32 i Allmänt,

garn i Micron verkar ju busenkelt...det tänker även jag prova.Var in o tittade på Dockmammans blogg,stickmonster
och blev inspererad,Tänk vad man kan göra med karamellfärg vatten och garn.

Nu har jag stickat klart februari månads Pulsvärmare-dom var  relativt snabbstickade.
de små pärlorna var pilligt annars gick det bra.Det blir nog ett par till *ler* eller två !

I dag ska jag börja med en tröja till mitt barnbarn,ska använda ett grått garn,så nu ska jag ut i cyber-rymden o leta nått snyggt mönster,har tängt att inte anv. fler färger utan sticka ett mönster i ställe....får väl se vad det blir
det kommer väl en bild så småningom.
Nu suger det i Kaffetarmen  ,så jag ska ta mej en kopp kaffe och leta mönster.

hej då till nästa gång

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-02-10 20:02:45

Skrev ett långt inlägg till dig men det gick inte fram men nu kanske du vill lägga till bloggen på stickcafé och du kanske delar med några bilder till oss andra...
Tycker om din blogg/Kram Dockmamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela