urmoderns

en blogg med lite av varje

Ja,har varit till

Publicerad 2008-02-08 18:33:48 i Allmänt,

Östersund i dag.Tror ni jag köpte garn...då tror ni rätt  *skratt*
både garn o pärlor till februaris Pulsvärmare.

Det märks att det är skidskytte i stan för fy va  mycke folk det är och trafiken ska man inte tala om...phu!

ha skjutsat mina yngsta söner,Joacim och Victor till  deras  pappa,så nu är det bara jag och hundarna Esther o Baloo hemma,så i helgen blir det väl att sitta framför TV:n o sticka varvat m promenader,
Tur att jag har något att göra annars skulle jag få "Lappsjuka" när grabbarna inte är hemma,
men ska sanningen fram så är det lite skönt oxå , speciellt som jag har en hormonstinn tonåring på gång OJOJOJ!!
säger jag.villka berg o dalar det kan vara i hummöret. Får väl trösta mej med att det går över....men då är det  nästa grabbs tur.bara att hoppas att han är mera lik älste sonen Mikael, Där märkte man knappt av nån hormonsvängning.

hej då bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela