urmoderns

en blogg med lite av varje

På kvällen får den late brått.....

Publicerad 2008-02-27 22:47:06 i Allmänt,

Jag vill tacka för alla snälla komentarer jag får...det stärker självförtroendet.

Har mest varit inne i dag förutom hund-promenaderna då förstårs...Joacim  har hög feber o huvudvärk
verkar vara en "farsot" på skolan,jättemånga som är hemma.Hoppas bara att Victor o jag klarar oss
det är ju sportlov nästa vecka och vi hade tängt oss en åktur till mina hemtrakter o hälsa på
släkten. Jag kommer från ett ställe som heter Hallen,ligger vid storsjön o oviksfjällen.

Det känns att det är behövligt med en skööööön ledighet nu.

Ska iaf sticka klar tröjan och sen kommer väl  mars-månads Pulsvärmar mönster oxå,
är så nyfiken så,hoppas det är på svenska å inte på "utrikiska" den här ggn.

I denna sena timme vill jag önska alla en god Natt

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-02-28 09:18:37

Jag provar stenmarkminskningen nästa gång jag stickar mössan! tack för hjälpen! Så du kommer från hallen ursprungligen...där bor min faster. Hon heter Anita och har tre barn (varav två vuxna) som heter Helena, Simon och Olle. Efternamnet nämner jag inte här, men du kanske vet vem fastern är iallafall? Vore ju lustigt om vi hade ännu fler gemensamma bekanta!
/erika

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-02-28 19:24:26

HAr inge släktingar i Hallen vad jag vet... men jag har siktat Sikås *ler* Om du ska till "stan" nångång så hör av dej. upphör hela mars.... men sen...//E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela