urmoderns

en blogg med lite av varje

PULSKLUBBEN

Publicerad 2008-02-04 10:09:40 i Allmänt,

har jag anmält mej till. Huvva hur ska det gå,jag som är så dålig på eng-stickbeskrivningar
fasst jag ser det som en utmaning oxå,nu är jag tvungen *ler*
det är tur att det finns så många hjälpsamma på sticklistan man kan fråga om man kör fast.

Det ska i allafall bli en utmaning som jag ser fram emot. Ska bara få kameran in laggt o lära mej det.
annars kanske jag kan få nån annan att lägga in en bild .
Ja den som lever får se!!!

I dag har magsjukan kommit till baka igen!!!Fy vad ÄCKLIGT!blir sjuk av att tänka på att tänka på det.
Kevin ,barnbarnet skulle ha varit här i dag,men det fick vi ändra  på vill inte att den lille killen ska behöva
bli sjuk igen.Farmors stora kärlek.som det är.

nu ska jag ta hand om mina killar.Vi hörs...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela