urmoderns

en blogg med lite av varje

long time no see.....................

Publicerad 2008-07-21 20:49:42 i Allmänt,

Jag har blivit slö på att skriva i Bloggen...men det finns ju en hel del annat att göra nu på sommaren.
I dag har jag varit och kört Gokart med mina två yngsta söner. gissa om vi hadde kul.....? *ler*

I helgen har jag fått rå om barnbarnet och i går hadde vi vatten-lek ute på gården...så när vi ätit Lunch så
sov han  i 2,5 timme,inte illa...........vet inte vem av oss som hade roligast...jag eller han....

Inga bilder har vi tyvärr,men det blir säkert fler ggr.
Nu ska jag fortsätta med pippi-tröjan ,har snart stickat 1:a ärmen klar...sen är det tråååååkigaste kvar,att sy ihop den
fasst axlarna har jag stickat ihop.

som vi säger i Jämtland........Má Råkes=vi träffs el på återseende

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-07-22 23:12:25

Himlans söt liten guruspelande apa du har! hihi Ja, när man leker med di små så kan man ju undra vem som har roligast! fniss Men med tanke på att han sov i 2,5 tim så hade han nog lika roligt som du.



Kram

Ulrica =o)

Postat av: Lillan

Publicerad 2008-07-23 12:05:47

Vilken fin blogg :) en vild gissning, kan du möjligvis vara min Hemlis? ...fast jag kan ha fel...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela