urmoderns

en blogg med lite av varje

första julklapps önskningen för i år..............

Publicerad 2008-06-30 23:26:11 i Allmänt,

-det var en som önskade sej en sjal i julklapp lika dan som den jag håller på att sticka...ska in till Östersund
på onsdag ,så jag får väl passa på att besöka Frösön oxå,har jag tur så har hon fortfarande 50% på garnet.

I dag har det inte hänt så mycket,pojkarnas pappa kom och hämtade yngste sonen,dom skulle ut och
åka motorcykel,jag hämtar väl honom på Onsdag.Tror det är ganska skönt för killarna att dela på sej några dagar,
Jag tycker oxå att det är skönt att få råom en och en i bland.
Det var ju annat när älste sonen växte upp,jag hade ju bara honom tills han var 14 innan det blev syskon.

Nu ska jag ta mej en kopp the och kolla i en sticktidning..



Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-07-01 18:19:25

Måste åxå hinna in på Frösön innan helgen. Åker till Grundsjön och då måste man ha stickningen med sig ler //E

Postat av: urmor

Publicerad 2008-07-01 23:12:14

ler Ja uatn garn é man "järalaus"....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela