urmoderns

en blogg med lite av varje

I Dag har jag..............

Publicerad 2008-06-02 11:15:27 i Byten,

- fått  veta vem som ska vara min Hemlisvän4,ska bli riktigt skoj det här,både att få skicka paket och få.
Det får väl bli lite detektiv arb.med att lista ut vem min hemliga vän är.

Det är första gången jag är med i detta byte,men det verkar vara såååå roligt när man läser bloggarna
så jag kunde inte låta bli att anm. denna gång.Lite spänning i sommarvärmen *ler*

På stickningsfronten är det  stopp . tittar dagligen på min CF-sjal,men jag har inte riktigt med lust.ska ut och
sätta lite fröer i dag,Ringblommor,Atlasblomma"Rembrant",Buskkrasse,sömtuta,Milas Queen.
Sen får det räcka.............men det är alltid lika roligt när blommorna kommer upp o knoppar slår ut , och framför allt
få plocka in en bukett el ge bort en.

Kommentarer

Postat av: Din hemlisvän

Publicerad 2008-06-03 11:19:38

Jag är din hemlisvän.

Tänkte inte ge dig så mycket ledtrådar så här med en gång, men jag skall avslöja en liten sak i alla fall. Jag både stickar och virkar, i perioder väver jag också. Jag har funderat lite på att börja sy kläder igen, (sydde alla mina kläder när jag var i tjugoårsåldern), men nu vill jag sy i egen design.

Vi kommer ha anledning att höra av varandra då och då igen, så länge: Leta reda på närmsta skugga och njut av sommaren.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-06-04 10:51:17

ojojoj!!!! vad spännande!

Nu blir det till att leka detektiv ler

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela