urmoderns

en blogg med lite av varje

Long time......

Publicerad 2008-06-10 20:33:09 i Allmänt,

Tängte visa att jag lever..........hm ! har en sådan stick o idé - torka,så jag vet inte vad!!!!!!!!!

Var in på Garnhärvan och beställde Kool Aid,tängte prova med att färga lite ullgarn jag har liggande.
Jag har faktiskt stickat lite på min CF-sjal i dag (kors i taket),ska sticka några par sockar utan skaft..för dom blev
väldigt populära.sjalen har jag som mellan stickning,den ska väl bli klar tills det blir kallare kvällar iaf.

har varit in på lite bloggar för att se om jag hittar någon som stämmer in på min Hemlis-vän......
kanske kommer det nån ledtråd när jag får paket från henne,jag lever på hoppet ! sa Grodan *ler*

Det har regnat (öst ner) skur vis i dag,men det skiner upp nu t. kvällen,det blåser men luften känns varmare
Hoppas det blir bra väder till skolavslutningen på fredag.sen är det  sommar lov,HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT m 10 v ledighet.
ska bli riktigt skönt att få ta dagen som den  kommer och sova på mornarna .

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-06-11 16:28:04

10v!!!! Och en annan som bara har 4... Och inte förrän i mitten av juli!!! Skulle ha fortsatt som lärare kanske ler //E

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-06-12 19:41:37

Finns mycket kul på Dropsmönster. Var in på Frösön idag och tittade och dregglade över mönstren och garnen... //E

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-06-16 19:25:05

Hur va de i Lorås? Ballade ur med vädret... ;-( //E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela