urmoderns

en blogg med lite av varje

Va glad jag blev i dag...

Publicerad 2008-06-18 21:41:55 i HEMLIS 4 ,

-när jag hämtade posten,Gissa vad som låg i min låda? Jo ett paket från min HEMLIS-vän
Kolla på bilden vad jag fick !


Jätte fint o härlig garn,stickorna var coola som mina yngsta söner uttryckte det,kan man sticka vid strömavbrott oxå!*skratt*, Chokladen lyckdes jag med att inte provsmaka förrän jag fotat,den var mums!!!!!!!!!!
Med andra ord så GILLADE jag vad jag fick. TACK-kram till min Hemlis,vem du nu är??????????
Fick myror i huvudet av din ledtråd...hm. Är du släkt med  alla mina söner el de två yngsta?

Måste ut och läsa bloggar mera noggrant..

har själv köpt garn i dag ,men glömde att fota,så det kommer nog i morgon...vad det var får ni se då!

Tills nästa gång....ha det  så gott !

Kommentarer

Postat av: Din hemlisvän

Publicerad 2008-06-21 18:06:07

Man skulle väl kunna säga att jag är hyfsat nära släkting till alla dina barn.

En av mina vänninor som jag ibland nämner på min blogg är bästa vän med Mikael. Joel, Emanuel, Gabriel för att nämna några. Hon ligger också bra till hos Gud.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-06-21 18:12:28

nu knakar det hjärncellerna ska jag säga

måste intervjua Micke......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela