urmoderns

en blogg med lite av varje

VILLKET VACKERT VÄDER VI FÅTT!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2008-06-04 11:07:13 i Byten,

Vi njuter i fulla drag.
Min mellan son har jag skickat i väg till Norge på klassresa,dom har verkligen tur med vädret.
Minstingen var på övernattning förra veckan med sin klass.

Det ska bli skönt när vi får sommarlov och få bada och lata oss i flera veckor...............
Mina  två yngsta ska på ett kollo en vecka,det gör dom varge sommar och dom har såååååååå kul !
dom brukar bli lite trött,men det är bara som det ska vara *ler*

Har inte stickat på flera dagar,så min yngste frågade om jag var sjuk eftersom jag inte satt med stickningen framför TV:n
-där ser man...hahaha !

I dag ska jag skutsa min gamla bil till skroten,vi får 1000:- i dag så jag tängte passa på när man kan få nån krona för den i stället för att betala för att få lämna in den.Kan ju köpa glass istället som en av mina söner så fint uttryckte sej *skratt*
undra vad han menade med det?!


Denhär missen ser likadan ut som vår sista katt NISSE !   söt va?

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-06-04 21:09:12

Jag stickar och stickar men blir e nått.... tree of life Afghan var ett lite för stort projekt tror jag ... men men... Solen skiner.... Studet!!! ler //E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela