urmoderns

en blogg med lite av varje

ett par vantar...

Publicerad 2008-03-06 20:02:01 i Allmänt,

har jag lyckats med i dag.
Här i Jämtland har vi en riktig blåsdag, inte ens vovvarna gillar vädret.men dom har lovat att det ska lugna ner sej.

342832-15

Det är som ni förstår lite trögt med tröjstickningen, ångrar att jag inte har lite mer mönster på den
för jag tycker att det är ganska tråkigt att bara sticka slätst.

Man lär så länge man lever...........
nu ska jag kolla på Antikrundan o dricka en kopp kaffe.
Ha det gott allihopa

Kommentarer

Postat av: Margot

Publicerad 2008-03-07 08:57:17

Jättefina vantar, önskar jag kunde sticka. Här i Eskilstuna har vi sol och ganska varmt i dag, hoppas ni har bättre väder där uppe nu. Ha det gott!

Postat av: Eva

Publicerad 2008-03-09 20:35:08

verkligen otroligt fina vantar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela