urmoderns

en blogg med lite av varje

Mars månads pulsvärmare klara.

Publicerad 2008-03-05 10:38:29 i Allmänt,

342832-14

-och så här blev dom. Tycker inte att färgerna stämmer riktigt på bilden,men vad gör det om 100år? *ler*
jag hade restgarner som jag använt, Alpaka Fashion. dom blev iaf. supermjuka.
Så nu ska jag fortsätta med Älg tröjan, så den blir klar innan pojken hinner växa ur den....!

I dag har vi kallare väder vi hade -7,5 i morse men en by ett par mil härifrån hade -17   brrrr!!
tur är ju att solen skiner från en klarblå himmel och den värmer ,så man får väl
inte klaga. Ska nog ut och få lite  sol-energi i dag.

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-03-05 11:37:53

Vad fina dina korvmuddar blev.
hur många maskor la du upp och
vilka nålar använde du?
jag skall göra det sista på
februarimudden sen ska jag göra
korvmudden
Här uppe i Luleå var det -16 grader kl 5 imorse.
Mvh Carina

Postat av: Olivia

Publicerad 2008-03-05 17:57:20

Oj vad kallt! :s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela