urmoderns

en blogg med lite av varje

Nya bilder...

Publicerad 2008-03-19 10:40:25 i Allmänt,

342832-25
Hade tagit foto när dom hängde i fönstret,men det blev bara "skrot",Har fått till tre-hönor till     + några som jag ska ge bort i Påsk.

342832-26
Har börjat att sticka ett handleds-smycke,X-tra mönstret vi fick från Pulsklubben. Tängte sticka den i mitten men
har skrivit fel i mönstret nån stans.ska gå igenom det sen....men jag ville så gärna få till en innan Påsk så
jag stickar den som heter Syren o är vit på bilden,men jag stickar den i grönt.. va annars !!! *ler*

I morgon är det Skärtorsdag och vi ska ut o flyga....sägs det! nåja lite kul är det iaf.

Därför avslutar jag detta med: vi träffs på blåkulla !

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2008-03-21 22:39:55

Vad fint det blir, har också tänkt mig att sticka dem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela