urmoderns

en blogg med lite av varje

sjukhus besök

Publicerad 2008-03-26 23:36:03 i Allmänt,

I dag har jag varit på sjukhuset för besvär med underlivet
det hela slutade med att dom ska operera bort min livmoder,känns lite jobbigt,men å andra
sidan ganska skönt...har haft hormonella besvär så länge att det ska bli skönt att slippa "eländet" för
det är så jag ser det.Dom säger ju att man följer sin mamma vad gäller menstrtions tiden
alltså har jag 8år kvar,men att hålla på o klattra med skrapningar o hormon tab. lockar inte heller
om jag ska vara ärlig.

den 8 April kommer en Ortoped från karolinska och tittar på mitt högra pekfinger som jag skadade
vid en Älg olycka i slutet av Nov. Det var inte brutet påstog dom men jag kan inte anv som vanligt...det gåt inte att böja,och inte kan jag vrida upp korkar o lock för då gör det j....ont.
Men sticka kan jag *ler* men inte virka.

Dom kanske kan utföra bägge operationerna samtidigt, Ta två bet för en....*skratt*...............

Men jag är glad o tacksam för att det i övrigt gick så bra för oss. Älgen dog...!
den landade på framrutan o taket blev intryckt 5cm från oss som satt fram vi hade Ängla vakt
det var jag och mina 2 yngsta söner + Esther.
Barn och hund klarade sej undan med blotta förskräckelsen o fick tillbringa natten hos Farmor o Farfar
Jag fick tillbringa natten på Akuten,där dom plockade en massa glas splitter från händer o bröst

Det var lite eländes elände....men man måste tänka possitiva tankar och inte tänka på VAD som kunnat hända
det lärde min pappa mej och han hade så rättimage31

Hittade denna ängel hos Viras lekstuga, jag tycker den är så söt.och den kan få vara vår skyddsängel.

Natti Natti

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-03-27 15:56:47

Älgar är inte att leka med! Tur att det gick så pass bra ändå. Håller tummarna för dej att operationerna går bra. //E

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-03-28 09:44:15

Hej är lite kantstött både här och där. Man är ledsen för vad som hänt men sedan så är jag ledsen över människor som talar om vad man ska göra och inte göra.

Jag vet att denna människa har jag tydligen besökt och skrivit i hennes blogg några ggr och nu så tyckte hon att min blogg var fruktansvärd.

Mitt självförtroende damp ner till skoskaften av det hon skrev eller det var väl inte det värsta jag vet inte vem hon är och jag besöker era bloggar och så tycker i kanske illa om mig. Om jag visste vem hon var så kan jag låta bli hennes blogg och därför går jag runt nu och skriver och frågar för jag vill veta vem som skrivit, för skriver man kommentarer med inslag av elakt och kränkande material så kan man skriva med adress på blogg, mail.

Förlåt mig men jag måste skriva detta för att jag hoppas att personen svarar och då kan jag välja att inte besöka dennes blogg/Kramar från en liten mus i ett stort hus...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela