urmoderns

en blogg med lite av varje

strålande solsken

Publicerad 2008-03-07 15:59:28 i Allmänt,

har vi i dag. I dag har jag o V varit in till Östersund på Gregorio marknad,tror ni jag kom i håg att ta med kameran...?
rätt gissat Nej *ler* Hade tängt fota o lägga in på bloggen,med får göra det nästa år i stället.

Jag köpte ullgarn o en mössa som jag inte kunde motstå,ska lägga in bild senare.mössan var det en kvinna från Estland som sålde,hon hade en liten butik som jag fick adrs till, och jag tänker defenitivt söka upp henne ,hon hade hur häftiga kläder som hellst,bara hon hade varit värd att få en bild publiserad.

Nu  tycker min son att det börjar bli dax m middag,i dag ska vi äta Pasta gratäng m kyckling o Bacon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela