urmoderns

en blogg med lite av varje

första badet i år

Publicerad 2008-05-07 10:55:11 i Allmänt,

I går var mina grabbar ner till Ån och doppade sej...ska lägga in bild,bara jag har laddat batterierna t. kameran

och jag har stickat 31v på min Candle Flame..........gissa om jag är glad...- så här kommer jag att
sitta i dag...*ler*

Många tack kramar t Ulrika.

Försökte att lägga in text i gårkväll,men det funkade inte,nu har dom lovat på Blogga att det åtgärdades i gårkväll.
så nu ska det bli spännande om jag kan publisera detta inlägg.

Kommer åter m lite bilder i em.
Nu ska jag sticka vidare...................................................!

Kommentarer

Postat av: anette magnusson

Publicerad 2008-05-08 11:16:05

Hej Eva. Tyvärr kan jag inte lämna ut mönstret på hjärtesjalen. Det tillhör sveriges stickförenings medlemmar. Trevlig blog du har. Jag stickar åxå Candleflame sjalen nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela