urmoderns

en blogg med lite av varje

Se vad jag fått ........

Publicerad 2008-11-03 19:12:52 i Allmänt,

titta vad jag har fått av Garnängeln !
Jag blev så glad,för jag tycker inte att jag gjort speciellt mycke.



Jag fick en bukett rosor ! Tack kram till dej  !

sen vet jag inte vad som hänt med min blogg ? Inläggs rubriker,Länkar od har liksom halkat ner
dom är längst ner på min sida,måste hännt nått när jag bytte färgen.....hm!

Jag har stickat så en av mina bambustickor gick av ...........Skratt !!!!!!,måste inhandla flera av den storleken 2,5
eller kanske köpa mera hållbara stickor. nån som har nåt förslag ??????

Nu har jag lagt upp för en Halskrage till.....man måste variera sej,så man inte blir för "nördig" fast det är man väl redan*ler*......men det bjuder jag på.

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-11-03 20:13:17

Sticka lugnt!!!! ler

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-11-03 20:16:31

Sticka lugnt!!! ler

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-11-03 21:34:00

Tack snälla du, jag fick brevet idag, ska sätta igång på en gång...



Har inte haft så mycket insperation till stickningen har en sådan huvudvärk och haft den i flera dagar...



Men det ska bli bättre man ska väl sova fler timmar så blir det nog bra ler

Postat av: Marie

Publicerad 2008-11-04 07:50:55

Du är värd rosor!



Och sticka lugnt! Kanske läge att byta sort, stickar du så att stickorna går av, då är det full fart på dig :))))



Ha en bra dag!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela