urmoderns

en blogg med lite av varje

vad jag gjort-

Publicerad 2008-11-12 11:51:55 i Allmänt,

dom sista dagarna är inte mycke...*ler*

men en Halskrage och ett par Torgvantar har jag iaf. lycks knåpa ihop.



Lite svårt att se vantarna eftersom dom är svarta,men det syns iaf att det är Torgvantar.

Kragen blev jag riktigt nöjd med ,om jag får skryta!!!  gillar färgen,sen har jag bara tre knappar istället för fyra
och det räcker ju det med.
Nu ska jag och Esther gå på en promenad,sen ska vi till grannen och dricka kaffe. inte dumt alls
kan hända det blir lite "stick och garn"prat.....Skratt !

Vi hade -10gr kl 5 i morse nu ligger det och pendlar runt nollan,halt på vägen är det annars
skiner solen och luften är hög och klar. med andra ord ett ljuvligt  promenad väder.

Ha dé ! 

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2008-11-12 13:10:38

HEJ!!

Sitter här och ler, har också funderat på att göra "bara" 3 knapphål på nästa halskrage. Igår hade vi stickcafe, och då köpte jag jättefina hjärtformade knappar till min grå krage. Men jag har inte sytt fast dem än.

Här är det regn och 5 plusgrader.

Ha det bra hos grannen

Kram

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-11-12 18:30:47

Riktigt skönt att vara ute!!! Fast det är halt... Imåra blir det tandhygienisten och hårfärgning (kan ju inte va gråhårig i huvudstaden...) och resa till mamma. Hörs efter helgen...

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-11-13 09:24:13

Om du är ute efter knappar så kan du få av mig, tala bara om vad du skulle vilja ha för modell, storlek och färg så kan jag knäppa kort på dom och skicka bilderna till dig...



Jag vill inte ha betalt för dom utan du får dom/Ha det bra Kramar i massor

Postat av: kicki

Publicerad 2008-11-13 22:00:31

Tack för hjälpen med länkning i bloggen.

Såg att du ev skulle ta en valp, spännande? Att ha valp är verkligen speciellt.

Här i Värmland kryper tempen längre och längre ner och nu är det för det mesta ngn grad varmt el ett par grader -

Ha det bra

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-11-14 10:36:22

Så fina de är, du är duktig.

Kul med en valp, här har vi 4 valpar fast de har nått 10 års ålder.



kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-11-14 15:24:56

Trevlig helg

Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela