urmoderns

en blogg med lite av varje

ännu en tråkig Söndag till ända..............hm !

Publicerad 2008-10-05 20:35:02 i Allmänt,

Fy ! villken seg dag det varit i dag,kan bero på vädret......det blåser  så ini vassen,att det är bara att dra ner Luva (mössan)
när man är ute med vovven.
Just nu väntar vi på Andra Avenyn på Tv 1. Under tiden har jag hittat Rosa bandet på stickamera

-se så glad jag blev när jag hittade sidan det var gömt på......*ler*

Oktobers pulsisar är klara,kommer på bild bara jag fotat dom.Håller på med en Löskrage som oxå kommer på bild
om den blir visbar , håller på att testa villket garn jag ska anv. därför ovissheten om resultatet...........
men kommer tid kommer råd !!!!!!!!!!



Vet att jag lagt in denna bild en gång tidigare,men jag tycker texten är så bra !
för precis så är det för mej.....jag fattar inte att dom (kilona) hittar mej hela tiden?!?!?!?! *skratt*

Natti Natti !

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2008-10-06 07:13:27

Den bilden va helt underbar, man kan tro att den handlar om mig! ;) Får jag låna den??



Ska bli spännande att se dina oktoberpulsisar, jag har inte börjat på mina än.

Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-10-06 12:30:50

Hihi, ja du nog kommer kilona flygandes i ett huj...



Men jag har gått ner 10kg på en månad, jag kan inte äta och äter jag så kräks jag Suck



Det är inte bra, jag vill inte tappa mer i vikt....



Ha det gott, föresten har ni fått snö, in´t vi...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela