urmoderns

en blogg med lite av varje

Garn & The och Döskallemuddar

Publicerad 2008-10-29 13:42:36 i Allmänt,

Det är väl sällan man blir glad av att hämta posten........i dag kom inte en endaste räkning.
Men 2 överraskningar....
Ett paket från Pysselnettan. Garn och The,Ett underbart mjukt garn  i fina färger och ett Höst the som ska avsmakas i kväll framför
Bonde söker fru programmet.( igentligen inte mycke att se,men jag gör det iaf.) Garnet ska jag sticka sockar av till mej själv,för jag är utan egna *ler* hur det nu kan komma sej ?????
Tack karamar från mej för paketet..



Nästa överraskning var ett paket från Garnhärvan,Hon hade  bara ett skyllt ex. kvar när jag beställde garn tidigare
men hon skulle gåigenom och se om allt fanns med,och tydligen för i dag fick jag  detta Take away Knitting
paket från henne. Jag vet en som kommer att bli super lycklig i Jul för detta...........



Skrev igår att jag skulle göra klart mina tomtar,men det  blev inte så......
Jag såg inte att sy ihop dom. ! Mina ögon har blivit gamla...hm !.såg inte att sy i el ljus...fattar inte det att dom ska vara äldre än jag. Nåja i dag skiner solen så när detta inlägg är klart så ska jag skrida till verket.

Jag och Esther har varit ute på en riktig lång skogspromenad i dag på fm.så jag kan med gott samveta sitta inne ett tag.


Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2008-10-29 17:34:06

vilka läckra döskallar!! De skulle min dotter garanterat vilja ha till julklapp!

ha en sön stick och tv kväll!

Kram

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-10-30 06:52:08

Häftiga muddar!!! Kallt!!!! Vill ha en Kôjedag!!!!

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-10-30 11:04:12

Hur fick du tag i det där med dödskallarna... När snön kom i förrgår så kände jag lite ångest inför julmarknaden men man har ju kamin så man får hoppas att det inte är för kallt/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela