urmoderns

en blogg med lite av varje

Har fått ändar ur vagn.....

Publicerad 2008-10-25 12:01:25 i Allmänt,

och lagt ut lite  auktioner på Tradera,försår inte att allt ska gå så trögt ibland
när det igentligen är snabbt fixat....kan det vara åldern? *ler*

Har läst och lagt in frågor på sticklistan ang. stickade disktrasor,måste säga att jag varit skeptisk just till detta,men
va sjutton, man måste väl prova innan man men avfärdar det hela,man vet ju aldrig
det kan ju vara en riktig  "hit" oxå..........
bara jag stickat klar tomten jag håller på med,så KANSKE jag provar att sticka en TRASA.Den som lever får se !*ler*



I dag går allt med "snigel"-fart,både för mej o yngste sonen,han orkade inte ens vara med på Älg jakten i dag
kanske håller han på att bli sjuk han oxå,mellan sonen har varit hemma från skolan hela veckan
haft feber och hosta,själv är jag kraxig i dag,fast jag har väl inte hunnit skrika upp mej .
Det ska bli skönt med skollov nästa vecka,verkar som det behövs både för stora och små !


Så här antar jag att våran kväll blir !!!!!

Ha det så gott till nästa gång      !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-10-25 17:09:13

Låter som en bra kväll tycker jag.. Liknar nog väldigt mycket min och gubbens.... ;-)

Postat av: grannkäringa

Publicerad 2008-10-26 00:11:07

Kvällen var nog så för oss också ta bort chipspåsen

bara . Vi fikade på en kaka jag gjort.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-10-26 10:37:12

OK ! ler det blev inte chips utan vi dippade

morötter,gurka,blomkål,Äpplen...JÄTTEGOTT !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela