urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag kom det lite snö !!!!!

Publicerad 2008-10-28 15:43:29 i Allmänt,



Äntligen lite ljusare.och skön luft blir det oxå -3,5 har vi haft hela dan
bit vis  ligger is  på Vojen (ån)
Pojkarna var ute kl 7 i morse Skratt!!!!! jag blev väckt kl 6,av att min yngste ropade,
 mamma mamma det har snöat!!!!!!
kan tilläggas att undertecknad inte var så jätte pigg den tiden på dygnet*ler*

ska ta mej i kragen och göra det sista på kragarna och tomtarna,i em.
 Köpte en ljudbok med Bert som V är fullt sysselsatt med att lyssna på.J har jag skjutsat till en kompis
där han ska vara några dagar,har nyss pratat med honom.då skulle dom iväg och fiska.......

På Gensyn !

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-10-28 17:08:37

Vilken vacker vy! Men snön klarar jag mig utan :))) I alla fall än så länge, kan komma till jullovet, men i år tror jag att vi kommer att få snö även här i våra trakter.

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-10-28 20:00:39

Här nere i Skövde hade vi lite frost vid 24-tiden. Men sen blev det regn hela natten. s Och vem är pigg den tiden på dygnet!? Int ja int! hihi

Postat av: Ullstina

Publicerad 2008-10-28 22:11:31

Åh så vackert du bor!

Postat av: urmor

Publicerad 2008-10-29 11:08:26

Tackar ! Ja vist bor jag fint,kortet ät taget

från Balkongen.

Ändå vill jag o min yngste flytta längre Norrut

i landet........

Postat av: Elin Markusson

Publicerad 2008-10-29 11:56:52

Vad vackert. :)

Ja vinter kommer nog snart här med, skulle jag tro. Lite vitt där ute, småkallt men ändå mysigt.

Till trasorna, du skulle även kunna använda dubbelt garn o sticka dom av.

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-10-30 11:00:15

Är det där du bor, vad så vackert/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela