urmoderns

en blogg med lite av varje

Tackar och bockar......

Publicerad 2008-10-14 15:33:38 i Allmänt,

- alla snälla människor där ute, för hjälp med vad en Odessa mössa är och hur den ska stickas.....
Har stickat klart "fuskpolon" den blockas just nu,valde 2 garner men vet inte om jag är så jättenöjd med färgvalet
annars får jag väl ge bort den*ler*
En Tomte till är på G....ovanligt va?!?!?!
Min dator har fått SPEL...rätt vad det är så byter den sida,vet inte om jag ska hota med soptunnan eller.......

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-10-14 18:51:42

Tro mig!!!! Det hjälper inte med att hota!!!! ;-)

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-10-15 23:36:07

Man kan nog sticka den utan pärlor också. Jag har inte stickat den, men var sugen på det en gång i tiden.. Trist med spunkiga datorer.. ;)

Tror nog vi har tomtar på loftet nu.. he he..Men ack så beroende man är av dem..

Kram från ett regnigt Närke..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela