urmoderns

en blogg med lite av varje

Älgjakt och utmärkelse................

Publicerad 2008-09-06 16:04:12 i Allmänt,

Vilken överraskning jag fick när jag läste i min blogg,jag har fått en utmärkelse till....
gissa om jag blir glad,det finns dom som läser och gillar det jag skriver.
Denna gången fick jag den av Ulrika. Tack och Kramar till dej.



ska försöka att välja ut fem bloggar till som jag gillar,
Jag ger utnämningen till
ninas hörna
pysseltrollet
Två Nystan och Tomtans
Ulrika
soanpysslar
skulle kunna göra listan ganska lång,men ni får ta till er ni andra oxå som jag är in och lämnar komentarer hos.

Jaktens första dag: efter 1,5 timme så var tre oxar fällda.

Har tvättat mina tomtedelar som nu ligger på tork innan jag ska fylla den ,Ärtsoppan fick ge vika...
använde ärter i stället för plastkulor.
Har börjat på en till under tiden. 

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-09-06 23:14:35

Kolla det här inlägget,

http://musseblomman.blogg.se/2008/july/semester-stickning.html jag trär på armar o ben på stickorna. Nålade fast dem i början, nu har jag fått in snitsen så jag nyper ihop benet och trär in vid stickan och syr dit den.. hoppas du hajar..jag är lite trött så det kanske blir rörigt.

Annars frågar du igen.. ha de'

Postat av: Birgitta

Publicerad 2008-09-07 10:06:24

Tack så mycket för utmärkelsen...det värmer i regnrusket...

Kram

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-09-08 15:25:36

MAn tackar och bockar ler //Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela