urmoderns

en blogg med lite av varje

Fick en fin tavla med posten i dag...

Publicerad 2008-09-03 16:53:44 i Allmänt,



Visst ligger det sanning i texten.....*ler* Tack snälla Marie för överraskningen.

Det blev 14,5 l färdig Saft,inte dumt alls att hitta i vinter.
Håller på att testa mönstret på sjalmönstret jag lade ut tidigare,för att testa om jag kan........går ganska
bra bara jag får "vara i fred" utan att nån ropar mamma hela tiden,ska prova mera när Änglarna har
gått och lagt sej. *skratt*

Vi har bakat en sockerkaka till em fikat,jag o pojkarna, som det verkar vara stort sug efter nu............

Kommentarer

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-09-03 21:28:23

mmmmm! Kaka!!! Eva alias Kakmonstret ;-)

Postat av: veronica

Publicerad 2008-09-04 10:24:11

Gott med bakat! Jag bakar aldrig. Jag som gillar sånt!

Ja, den där örtsåsen är såååå god! Måste prova "din sås" också! Kanske blir fisk idag då :)

Postat av: Annika

Publicerad 2008-09-05 09:40:41

Både saftat och bakat!! Va flitig du är....jag hinner knappt sova =)) Brukar göra en jätteomgång av citrondricka när andan faller på. Tjejerna älskar den och man tröttnar aldrig....



Ha de gott! Kram Annika

Postat av: Monika

Publicerad 2008-09-05 10:28:55

Ohh, vad mysigt det låter. Det är precis så det skall vara, hemkokt saft och hembakad kaka. Inga transfetter eller andra giftigheter i.

Själv har jag det mysigt just nu också, jag och Laban (katten) har precis mumsat i oss en melon, mumma det med.

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-09-08 09:52:57

Det var fina och sanna ord... Har lovat sonen att baka idag, muffins och syltkakor men det var igår jag var så stor i orden och idag så har jag inte alls någon lust, som vanligt ler



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela