urmoderns

en blogg med lite av varje

Garn av tidningspapper

Publicerad 2009-04-08 11:05:19 i Allmänt,



Kolla vad jag hittade HÄR , Detta är väl oxå Återvinning ? ! och sånt gillar jag.
skulle vara intressant att höra om nån provat på detta.

Hittade oxå hur man stickar av plastkassar.

jag brukar kika in på mönsterarkivet i bland,och det är alltid nånting som fångar mej.
Tyvärr är jag "skit" dålig på eng.beskrv.

Hà dè ! nu ska jag ut och sopa av bron........inget Aprilskämt utan dagens sanning .....Ler


Kommentarer

Postat av: Tant Kofta

Publicerad 2009-04-08 19:29:24

Hej och glad påsk på dig!

Det är allt lite skillnad på väder i vårt avlånga land.

Ha det bra hälsar Koftan

Postat av: Helena

Publicerad 2009-04-08 19:48:02

Det lät lite spännande med garn av tidningspapper, men är det hållbart?

/Helena

Postat av: Susilull

Publicerad 2009-04-08 20:15:36

Vävning med tidningspapper har jag sett, men inte stickning!



Glad Påsk!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-04-09 12:00:58

Glad Påsk från ett Guldigt Värmland!!

Handduken var hur fin som helst och jag bara längtar tills jag får hänga upp den i det nya köket

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela