urmoderns

en blogg med lite av varje

I kväll bär det iväg...

Publicerad 2009-04-09 17:00:12 i Allmänt,



den här allväders Kappan  lottar HemmetsJournal ut.
jag tycker den ser snygg ut. kostar 1300:- ute i affären.....

I dag har jag inte gjort speciellt mycke,grabbarna grus har föjt med pappa t Åkersjön
så det är bara jag o Domino hemma,åtmindstonde till Påsk afton......men jag behöver faktiskt lite lugn och ro
det har varit lite mycke ett par veckor,så jag ska  passa på ladda mina batterier.

funderar på om jag ska starta med projekt: månadens mönster från Galen i Garn
kanske ! Kanske inte !.........Ler !

Flyg försiktigt i kväll,när ni ger er iväg till blåkulla ,så träffas vi där !

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-09 17:04:59

GLAD PÅSK! Hoppas att du hinner ladda om batterierna innan pojkarna kommer hem igen!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-09 17:05:17

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2009-04-09 21:49:25

Hejsan

Granngubben tyckte vädret var för dåligt,regn och

dis försämrar sikten. Han tog helt sonika och ställde in kvasten så det bir ingen resa ikväll.

GRANNKÄRINGA

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-04-10 12:24:31

Glad Påsk!!

Ha det gott o njut av lugnet!

KRAMIZZZ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela