urmoderns

en blogg med lite av varje

Jag blir BORTSKÄMD...

Publicerad 2009-04-15 14:56:52 i HEMLIS 5,



Gissa om jag blev super glad i dag när jag hämtade in min post...
se själva vad jag fick ,vist har jag väl en väldans gullig Hemlis,som inte är hemlig längre...Ler
utan det är MARIE....Rundstickor i trä,ett 100% Superfine Alpaca garn,Känns ljuvligt att klämma på
så söta stickmarkörer,tyvärr var det svårt att
fota så dom syntes,men dom kommer garanterat att synas på bild senare.
Ett The som jag inte smakat tidigare men ska göra det i kväll när jag har min The-stund
och så GODIS,en är uppäten,ska försöka hålla mej o spara lite på godiset...Ler !
Kan man önska sej mera ?

Många Kramar till dej Marie !

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-04-15 15:41:21

Åh, dessa underbara stickor!! har du testat dem förut?? Om inte, Var beredd på att du kommer älska dem och bara MÅSTE köpa fler!!! Jag använder knappt inga andra längre.

Såg mysigt ut förresten när du satt med lilla barnbarnet i knät o myste.

KRAM

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-04-16 13:48:54

Va mycket läckerheter du fått! Vad ska du göra av garnet? Jag är ledig idag och imorron men i gengäld så jobbar jag över 22 timmar ihelgen :( Skitjobb man har.... Har ni fått snö igen nu?

Postat av: Eva-Marie

Publicerad 2009-04-19 13:54:19

Vad trevligt att du får så mysiga presenter! Tänk vad mycket kul man kan få tack vare sitt bloggande. Ha en skön söndag! KRAM

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-04-19 16:56:01

Trevligt att få så många paket på kort tid! hihi Alltid lika roligt! Många fina saker var det också!



Kram

Ulrica =o)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-04-19 16:57:04

Trevligt att få så många paket på kort tid! hihi Alltid lika roligt! Många fina saker var det också!



Kram

Ulrica =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela