urmoderns

en blogg med lite av varje

PIF

Publicerad 2009-04-15 19:53:32 i Allmänt,

PIF = Pay it forward
Hittade denna PIF hos solfjäder Eva,tycker att det verkar lite kul,så jag hänger på

I med detta så kommer jag att skicka en hemgjord gåva till de tre första som lämnar en komentar.
Innom 365 dag

#PAY IT FORWARD# I will send a handmade gift to the 3 people
who leave a comments on my blogg,requesting to join this PIF exhange
I don´t know what the gift will be yet and you may not receive it tomorrow or netx week
within 365 days,thath is my promise
The only thing you have to do is return it forward by making the same promise on your blogg.

GÖR SÅ HÄR:
Lämna en komentar under detta inlägg,maila mej din adrs [email protected]
de tre första komentarerna är med i PIF:en och får en present av mej inom 365 dagar.

Kopiera texten ovan och lägg ut den på din blogg,där du lovar att göra samma ska

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-04-16 08:05:23

Den här är skoj!!!

Jag var med på den strax efter jag hade börjat blogga, men hakar gärna på igen!!

Adressen har du tror jag....

Idag ska vi åka o hämta ut husvagnen från vinterförvaringen.

KRAMIZZZZ

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-04-18 19:36:06

Hänger på!!!! Gjort det förr men.... Kör på TvaNystan. [email protected]

Postat av: Eva-Marie

Publicerad 2009-04-19 13:56:01

Vilken härlig idé! Jag tar den med mig till min blogg. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela