urmoderns

en blogg med lite av varje

Regn Regn och åter Regn

Publicerad 2009-04-27 11:40:46 i Allmänt,




I dag får man ha regnkläder på sej när man går ut,det spö-regnar...huvva ligen ! men det tar väl bort det sista av snön
förhoppningsvis. Det har tinat ordentligt sen i fredags när det blev varmare i luften..

Här har det inte hänt speciellt mycket,som jag skrev tidigare så är koftan klar o i dag har jag postat den t.
Pärlmudden. Ska sticka klart Månadens KAL hos galen i Garn i dag har jag tängt.
Sen har jag ju sjalen som jag stickar på lite då o då.
Ska även sy lite handukar som jag fått beställning på,men ska till östersund först o se om jag
hittar nått skojjigt tyg. Har oxå tängt sy en nessesär(risk för felstavning) men det bjuder jag på .....Skratt !
Iaf. så ska jag göra en sån där tetra modell.

Hade tängt putsa köksfönstren i dag o byta gardinen.men tack vara
regnet så slapp jag......

Således får jag göra annat  roligt istället !!!!!


Kramizar  till er alla blogg vänner !

Kommentarer

Postat av: sunna

Publicerad 2009-04-27 12:08:37

Vilken tur du har att det regnar, bara mys hela dagen, den där koftan provar jag gärna. ser jättekul ut att sticka

Kram kram

Postat av: Bente

Publicerad 2009-04-29 05:35:17

Här har det inte regnat på flara veckor ,förutom en liten skur härom natten. Tom jag skulle tycka det kunde vara skönt med ett rejält regn.

Ha det bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela