urmoderns

en blogg med lite av varje

TREVLIG HELG !

Publicerad 2009-04-03 18:13:36 i Allmänt,

Nu har jag blivit tilldelad min Garn & Choklad bytarvän,tyvärr  fick jag inte veta om hon gillar
mörk eller ljus choklad,så jag får väl hitta på nått blandat kanske.

kan säga så mycket att den inte blev nån av mina blogg/mail vänner utan en för mej ny,villket
oxå är trevligt,att hitta nya bloggar att kika in på .

Oj vad snön tinar snabbt nu,vi hade + 5 gr i Natt,och blåst och då tar det bra
synd bara att inte föret ska hålla över Påsken iaf.
men så är det när det är Påsk då blir det slut på skoterföret,spelar ingen roll när den helgen infaller
it´s magic !

Nu väntar jag på  att min Go Knul ,ska komma. I morgon fyller hans momma år,så
då ska vi åka dit och äta Tårta,är det meningen.

Skulle tro att det inte blir nått Bloggande i Helgen,Har viktigare saker för mej....Ler !
X; leka o mysa med sonsonen......och det går inte av för hackor vill jag lova.

Ha en riktigt Trevlig Helg allihopa !


Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-04-03 19:17:26

Trevlig helg. Hoppas du får en som går i vårens tecken.

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-04-03 21:22:54

Du får skicka vidare ett GRATTIS!!!!!! Vi ses väl på Jamtli i maj?!?!? Efter påsk är föret slut! Så brukar det alltd vara....

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-04-04 09:29:58

Min garn & choklad kompis hade inte heller nån speciell choklad som hon tyckte om... Inte heller nån blogg att kolla runt lite... Blir svårt att välja, men man får säkert göra som du säger, skicka lite av varje ;)

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-04-04 12:18:15

Ha en fin helg hörrö du!! När jag pratade med mamma i Ö-vik var det inte nå vidare väder där, men det kanske är bättre inåt landet ;) Här skiner solen och snödroppar och krokus blommar för fullt....

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2009-04-06 11:03:44

Jag måste bara erkänna att svag för Nalle Puh är jag oändligt mycket, påminner om min minsting faktiskt.



Vad gäller G&C så rekommenderar jag att skriva och fråga. Min hade ingen blogg så jag har skrivit och frågat lite om henne. Svårt annars!



Ha en supersuperskönt helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela