urmoderns

en blogg med lite av varje

Huvudsakerna på Skördebloggen

Publicerad 2009-08-29 11:51:48 i Allmänt,

Tillslut så lyckades jag,tror att det var nått "elektoniskt" för inlogg m mitt
Googel konto funkade inte i går fm. när jag skulle lägga in bilder på
Skördebloggen.
Mailade Malin för jag trodde jag sjabblat till det,men sen på kvällen så funkade
det hur perfekt som hellst.....hm!

Nu på fm har jag letat fingervants beskrivningar utan Tummkil
tror ni det är lätt att hitta ??? Icke sa Nicke

Jag vill sticka dom som vanligt,när man avmaskar eller stickar in en märktråd

Joacim vill ha ett par med halva fingrar till Älgjakten.jag stickade två par

för två år sen,men inte hittar jag den beskrivningen heller,har nog fått

en släng av "Demens".

Har bestämmt mej för att prova få till ett par iaf. Man é väl Norrlänning ! "lite tjurig & envis av

födsel och ohejdad vana"

 fasst igentligen flyter det mera ,smållännings. Norsk- och Ålännings Blod i

mina Ådror.


Hittade lite roliga texter om Barns underbara funderingar
Här kommer några Om Djur:

Inne i Grisen  finns det korvar och skinkor.och i rumpan på den
sitter syltan och väntar på att bli uppäten
Lars 6År


Kvinnodjur är duktigare än männen. de gör mjölk och ungar.
och så kan de både värpa och ryta

Katja 6År

Ha en riktigt Trevlig Stick Helg !



                                                    

 

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-08-29 16:18:17

Klart att du fixar det!!!!

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2009-08-29 23:23:25

Det heter inte DEMENS, utAn Teflonminne.... ;)

det drabbar alla med jämna mellanrum!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela