urmoderns

en blogg med lite av varje

Februari KALen

Publicerad 2009-02-23 14:25:55 i Allmänt,



I går stickade jag klart dessa Tofflor,som var Februaris KnitAlong hos Galen i Garn
Jag använde Alpaca Exklusive, himla sköna blev dom att ha på sej.

Så nu är det bara att vänta på Mars: månadens mönster och KAL- stickningen

Hoppas nu att Sunna ska kunna få fart på mina stickor igen.......

I dag ska minstingen till frisören,jag brukar snagga mina söner själv, men nu skulle det vist vara
tuppkam......och en sån kan jag visserligen få till,men eftersom mina gossar har väldans
tjockt hår,så beslöt vi att det är dom bäst att anlita "fack"-folk, så det blir bra

För mellansonen  duger inget annat än "snagg" inte nog med att han har tjockt hår
det är lockigt oxå ;stackarn. Nu tycker ni nog att jag é knäpp,men har själv lockar
så jag vet att det kan vara ett eländes elände ibland........Ler !

På gensyn !

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-23 18:53:49

hej på dej hoppas allt e ok

kramizar Linda

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-02-23 22:04:42

Ser ut som nåt jag borde sticka

jag som är så frusen

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-23 23:25:43

Ja det var väl typiskt att avståndet ska hindra en från att få det man vill ha.

Vi kollar på hus hela tiden men har även funderat på att köpa mark å bygga ett eget hus å stall men sen var det ju det där med pengar oxå, de går ju åt fortare än man hinner säga löning

Kram

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-02-24 17:25:30

Vad snabb du är. Jag har bara gjort en. Jag fattar ju så långsamt att jag inte forstod att det var 2 styucken man skulle göra. Får se om jag hinner med den andra.

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-02-26 19:39:47

Hej,



Trevlig blogg du har och tack för att du har varit inne på min sida och skivit en kommentar.



Häromdagen blev jag utmanad så jag skickar den till dig också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela