urmoderns

en blogg med lite av varje

Lat- Hund , Mössa och tidningen

Publicerad 2009-02-01 18:15:01 i Allmänt,

Kolla på detta foto får ni se en Lathund..........som ligger när han äter...skratt !


Skulle nog hetat Cesar i stället .

denna tidning fick jag förra veckan,som det var lite smått o gott i


detta var ett provnr. men jag ska nog testa några till och se vad dom har...

Sen lovade jag en bild på mössan jag stickat. och som jag förstörde med randen i avikande färg.
annars var den superskön att ha på sej,jag ska sticka en till.utan kontrast färg.......


dagen har avlöpt ganska lungt,vi har haft 17-25 gr. kallt hela dan,kan hoppas det blir mildare i morgon

har stickat en tröja i restgarn till mina extra-Barn i Rysslan,den blev verkligen färgglad,men huvudsaken att
den värmer en liten kropp.

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-02-01 20:46:46

Guuudddd, va kallt, och här går jag o gnäller, vi har just nu -6,6.....

För övrigt har helgen varit lugn, jag är dunderförkyld, och dottern har legat hemma i feber sen i måndagskväll...

Kram

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-02-01 20:47:54

Förresten, vad fin mössan blev!!

Postat av: garnlivet

Publicerad 2009-02-02 08:11:45

Snygg mössa, jag gillar flätor...

Postat av: Häxmamman i Jämtland

Publicerad 2009-02-02 08:54:03

Förlåt att jag inte hört av mig, har inte du msn jag hafixat det nu...



Jag håller på med hemsdian och det tar sådan tid när man vill göra bilder till den också...



Här är det 22 grader både igår och idag Brr



Min stickgranne har fått en granne och de har en katt och troligen slog min katt och den igår...



Åh, min lilla katt han förstår ju inte på sig sådant, han vill bara vara en myspyskatt inte fajtas så han mådde jättedåligt och har blivit jätteskraj nu...



Han har en fin stil vovvev Hihi det är ju som sagt bekvämare att ligga än att stå...



Jag tycker det blev bra med den där kanten för mönstret framhävde mer och så tycker jag att Lila och lite grönt passar/Kramar i massor



får se om jag ringer nått ikväll, ska till stan både i morgon och på onsdag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela