urmoderns

en blogg med lite av varje

Nu är jag hemlis-vän

Publicerad 2009-02-17 11:20:46 i Allmänt,

I går blev vi tilldelade vem vi ska skicka hemliga paket till.
Ska bli kul och klurigt.
Kul att skicka  och klurigt att lista ut vem som är min hemlis....spännande !!!!!!!

Har för sökt att skriva en komentar till dej EVA,men min dator bara låser sej när jag är inne på din sida
Jag ville Tacka för grattiset,så nu gör jag det här i inlägget istället. TACK OCH BOCKAR !!!!

Vad jag har på stickorna just nu är mina Knästrumpor,dom är nästan klar. och feb. KnittAlong hos Galen i garn
har nog listat ut vad det ska bli,men håller det ett tag till ifa. jag har fel(men det tror jag inte att jag har)......Ler !

Vi hade -20gr i morse

I vanliga fall är det inte så väldans kallt ,men luften är ganska fuktig.o då känns det kallare.
Iaf. nu kl 11,15 ha vi BARA 14,5 gr..................Skratt!
Nåja ,det är Myggfritt iaf. och solen skiner från en klarblå himmel.

Nu ska jag hälsa på min H-vän och kika lite på hennes svar,och lista ut vad jag ska skicka
i 1:a paketet.
Min Te&garn vän har fått vänta på sitt paket,men i morgon går det i väg med Posten,jag väntar oxå m. spänning
på mitt !

Snart är det Sportlov v10. och då har vi kommit i n i Mars månad.och då brukar solen värma riktigt bra på dagarna
pratade med en granne i går som sa att förra året var det +7,5gr i går på dan i solen
Jag älskar den tiden,när man får vara ute o åka skoter,grilla, fiska och SOLA i nån snödriva....åka skidor.
då kan Spanien "slänga"sej i väggen,för då blir man brunbränd vill jag lova ,och det snabbt oxå.


Ett av livets mysterier är; hur en 2kg-låda med godis,kan göra att en kvinna går
upp 5kg i vikt.

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Hemlisen

Publicerad 2009-02-17 19:27:46

En liten hälsning från din hemliga vän (Hemlis5) på Småländska höglandet! Här har vi också kallt, vill jag lova.

Vi hörs!!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-02-17 22:11:21

Ja nog är dom varma men inte tillräckligt i det här vädret.... Trodde att jag frös i höstas.... men.... Har fått en hemlisvän åxå men hon får vänta till helgen ler

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-02-17 22:43:13

Brrr... va kallt..



Skickar en värmande kram.. ;)

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-17 23:13:24

Ja tänk va lite godis kan göra på en kvinnas kropp!! Grattis till din vinst

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela